2024. február 18., vasárnap

Fent is, lent is

Egy ideje nem írtam. Azt vettem észre hogy inkább a rosszrol írok, a jórol valahogy kevésbé. Nah de lássuk mik történtek mostanában. Nem csak jó dolgok voltak.

Elösször is sokkal jobban van a kisasszony mióta az új táoszert eszi. Az én türelmem viszont egy időre végleg elfogyott, ugyanis nekem kb nonstop ordított, így kb folyamatosan a lakásban sétáltunk, mert csak az volt a jó. Meglátogatott a nénikém, dolga volt errefelé így naradt pár napot. Érdekes nála pikk pakk elaludt babakocsiban, nem kézben. Söt még az ágyában is. Sétánál semmi hiszti, másfél órát mentek. Majd múlt hétvégén voltunk vidéken ahol egyik nap a nagymamám ugyanúgy pikk pakk el altatta 1x. Mondanom sem kell nem esett jól,hogy csak nekem ordít.

Nah hétfőtől valahogy nehezebb adtam be a sarkam, szedem a vitaminokat, alakul a türelmem. Lás csodát elaludt pikk pakk a kocsiban. Azóta csak az esti altatásnél alszik kézben, gyorsan átszokott s babakocsira. Nem mondom, hogy nincs hiszti hol nagyobb hol kisebb, de azért megy. Söt már 2x ellaudt az ágyábab este. Kevesebbet sír, játszunk a földön, gyakoroljuk a hasalást. 

Nah de egy szép hét után, ma valami megint elromlott, az ln türelmem megszökött, ö ordított kb egész nap. De legalább az ágyában aludt el nem kézben.

A napirendünk is alakul, de azért még kell csiszolni rajta.

Mára ennyi mert ragad le a szemem,

Jó éjszakát, Bethliz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése