2010. február 1., hétfő

Bemutatás: Anita Blake vámpirvadász

Mostanában a Twilightes fanfiction-nök mellet, Anita Blake történeteit olvasom. Egyszerüen a rabja lettem. Ebből kifojolag most többnyire erről tervezek irni. Remélem sikmerül felkeltenem azok érdeklődését akik eddig nem olvasták. Terveim szerint egy rövid bejegyzésben bemutatom a szereplőket, utána pedig a történetet ahogy eddig alakult, majd pedig épp az aktuális könyvet amit olvsok. Jelenleg a 12-est kezdtem el. Szóval előre szolok hogy a mai utáni részek eléggé spoileresek lesznek. DE majd azért mindig szolok előre. Majd tervezek bejegyzést a kedvenc idézeteimből amiket mostanában gyüjtöttem. De nem csak Anitából hanem Alkonyatosakat is. Meg a kedvenc részeimből.

Még szeretnék tenni egy kis kitérőt, a szereplők rövid bemutatása elött. Tudom lehet néha nehezen lehet követni az írásaimat, sajnos az én agyam már csak ilyen fura logika mentén működik. Remélem azért lehet követni többnyire, ha nem kérdezzetek meg nyugodtan. Miközben irok igazából csak a fővonalat gondolom ki hogy egy összehasonlitást, vagy bemutatást csinálok a többi jön magától. Irni sztem csak ihlettből lehet. Például ezt a bejegyzést meg irtam a suliban előre hogy itthon majd csak be kelljen gépelni. Nah ennek az lett a következménye hogy persze megint átirtam a mondatokat, csak a lényeg maradt meg. De mind ezt csinálom.
Szeretek irni, mindig is érdekelt. Dolgozom a saját történetemen. Régebben irtam kis nyálas romantikus gyerekes történeteket. Valahol még meg vannak. De most egy igazi komoly romantkus történeten dolgozom. Amint lesz belőle annyi hogy érdemes legyen fel tenni fel fogom. ha pedig jónak találjétok folytatom.

Nah ennyit rólam. Msot jöjjenek a szereplők./a leirásokban vannak előzetesek vagyis a történesekre utalások, mivel én azt veszem ahol a 11. rész végénél tart a történet és azokat a szereplőket./

Anita Blake: a történet elején 24 éves. Ember Vámpirvadász, halőttkeltő nekromanta a halottkeltő RT. nél dolgozik. Később szövetségi rendőrbíró. A vérfakaros Lupája/az ŰŰUlfric párja/ egy ideig, majd Bölverk/a vérfarkas klánban ő intézi a piszkos munkát/. Az egyetlen nem alakváltó Nimir-Ra azaz leopárd királynő. Valamint Jean-Claude halandószolgája valamint szeretője szerelme. Tagja a későbbi triumvirástusnak.

Jean-Claude: Vámpir, pntosan nem tudjuk hány éves 400 körül valahol. Az első rész vége óta St. Louis Város Ura. Hivó állata a vérfarkas. Erőt tud gyűjteni vérből termszetesen, halandó szolgájától valamit az emberek kéjvágyából és a sexuális energiákból. Anita szeretője-szerelme. A Triumvirátus tagja. /ő hozta össze/

Richard: Alfa vérfarkas, 3 évves idősebb Anitánál. A 6. résztől Ulfric azaz vérfarkas király. Egy ideig szerelmes pár, később szakitanak majd szeretők Anitával. De nem tart sokáig. Tehát jelenleg Anita exe. A triumvirátus 3.tagja.

Asher: Vámpír. Jean-Claudenál kicsit idősebb. Régebben Jean-Claude szeretője-szerelme. Asher halandó szolgájának halála után utjaik elváltak, majd msot hála Anitának újra együtt vannak édes 3-sban.

Micah: Alfa vérleopárd, ő a Nimir-Raj a leopárd király. Anita szeretője és társa a vérleopárdok élén.

Jason: Jean-Claude pomme de sangja, ami anyit tesz hogy a saját különbejáratú, előétele energiatápláléka. Emellett vérfarkas Richard falkájának tagja. Anita barátja.

Nathanielle: Vérleopárd, Anita pomme de sangja, szeretője, barátja, védence.

Cerry; Zane; Georgy: vérleopárdok Anita falkájában.

Stephen: Georgy ikertestvére vérfarkas Richard falkájának tagja.

Larry Krikland: Anita tanitványa később kollégája, halotkelltő, vámpirvadász.

Dolph: A RETEk különleges egység vezető nyomozója. Őrmester később hadnagy.

Zebrowski: Szintén a RETEK a nyomozója, később őrmester.

Ronie: Anita halandó/ember legjobb barátnője. Magánnyomozó. Nehezen viseli Anita kapcsolát Jean-Claudedal így a barátságuk sajnos tőnkre megy.

Edward: Anita bérgyilkos barátja, sokat nem tudunk róla.

Remélem senkit nem hagytam ki. Ha igen bocsi. Akövetkező bejegyzésekben pedig megpróbálom könyvenként elmesélni miről szólnak valamitn személy véleményemet is hozzá rakni.

Üdv: Bethliz

2 megjegyzés:

  1. Sya!
    Nekem felkeltette az érdeklődésem :D
    Majd lécci, less be hozzám :D
    Puszi
    Sister

    VálaszTörlés
  2. Szia! Még nem olvastam el mindent az oldaladról..de az ötletek jók és egészen tetszenek...arra gondoltam cserélhetnénk linket..szóval te kirakhatnád az enyém..én pedig a tiéd.. egy kis oldal hirdetés senkinek sem árt..:) ha megtetszett az ötlet nyugodtan írj erre a címre ( szozsa914@gmail.com) vagy látogass el az oldalamra sok puszi: Zsani

    VálaszTörlés