2010. február 7., vasárnap

Ellenem a technika!!

Sziasztok!!

Délelőtt elezdtem irni a következő bejegyzést, de mivel rájöttem régen olvastam ez első részt, át kell majd írásközben futnom és valahogy nem jött az ihlett sem ami ugye elengedhetetlen. Viszont mostanában a gépem csinált fura dolgokat, délután pedig már alig tudtam újra inditani. Szóval az öcsém magával vitte a héten a koliba, hogy megcsinálja. Szerencsére egy újra telepítés elég lesz neki. Viszont azon a gépen van amit elkezdtem irni. MAjd át küldetem magamnak e-mailben. De addig is bocsánat a késésért. Viszont majd kárpotlásul keresek valami érdekeset. Sőt már tudom is mi lesz az.

Ezen kívűl már van 1 fél bejegyzésem, de azzal még várni szeretnék, mert eléggé sokat elárul a történet későbbi lakulásáról. Egy drága jó barátnőm kedvéért pedig minél később szeretném fel rakni. Mivel ő nem szereti előre tudni mi történik és hozzám képest nagyon le van maradva Én a 12-est olvasom ő a 7-est. Szóval türelemet kérek mindenkitől. Ígérem megpróbálok sietni és legkésőbb kedden felrakom az első részt Anita Blake kalandjainak az ismertetéséről. Terveim szerint rövid/hosszabb tartalom kevés konrétummal és a saját véleményem. mit szerettem benne mit nem meg kit stb.

Holnap este pedig jövök egy rövid kis meglepetéssel/kárpótlással

Puszi! Bethliz

1 megjegyzés:

  1. Ez közös betegség lehet... Négyszer fagytam ma meg... Holnap kap egy windows a szerencsétlen :D

    VálaszTörlés