2024. január 25., csütörtök

Altatás.. .

Pár napja nem jelentkeztem. Hétfőn voltunk a gastros dokinál. Végre valaki aki figyelt arra amit mondok/mondunk és nem azt kaptuk majd jobb lesz, van ilyen, gyakran előfordul stb.

Szóval kaptunk új tápszert, süritövel. Ez egy tejmentes cucc, könnyebben emésztik. Süritötöl pedig elég sürü nem jön úgy vissza. Pluszba vettem savlekötöt, ami védi is a nyálkahártyát. Nem azr mondom hogy semmi nem jön vissza. De sokkal kevesebb és nem minden evés után. Emellett bincs szorulás napi 2 kaki, amit simán egyedül kinyom. Sokkal jobb a kedve is. 

De azért nem minden happy és tökéletes. Most az altatás egyre nehezebb. Kb minden altatás orditással ját. Az ágyban karban ringatva csak ordít és feszíti magát. Sétélva ringatva alszik el, de ugy se könnyen. Akkor is ordit. Az elmúlt napokban napközben csak a hurciban aludt el, de ha megprobálom lerakni általában fel kelés lesz belöle. Ma volt egyszer eddig hogy leraktam mondom ok max 15 perc ébren lesz, hamija már kész volt, erre aludt még vagy 2 órát. Persze utána már nem akart aludni. Jó fél orát aludt csak azt is hurciban, de elalvás elött orditott is tuti ami tuti....

Probálunk valami normális rutint kialakitani, de nem akar összejönni. Eddig ment hogy a karomban ágyba el ringattam, közben fehérzaj szólt. Most csak ordit ilyenkor. Biztos vagyok benne, hogy én rontottam el, valamikor rá kiabáltam, vagy megpróbáltam lefogni amikor feszitette magát, hogy ne essen benne kár, és ez egy rossz élményt hagyott. 

Nem lesz egyszerű de valahogy csinálunk neki jó elalvás élményt.

Most rakom le lassan másodszor 22:16 van. Apa letette de felébredt sírt, fel kellet venni. Puszi teszt pipa, azért a körmét levágtam még apa kezéven volt, talán pár napig nem karmol agyon. Nagyon remélem ha leteszem aludni fog és nem csinál hajlanban megint ébresztőt.

Jó éjszakát, és kitartást kívánok minden anyukának.

Bethliz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése