2024. január 17., szerda

Anyának lenni nehéz....

Hol is kezdjem? Ez ehy nagyon régi blog ahogy láttam majdnem 6 éve írtam utoljára. Ez idő alatt sok minden történt. Férjhez mentem és született egy gyönyörű kislányom, aki már elmúlt 3 hónapos. 

Az ö születése nem volt egyszerű, de erről majd egy külön bejegyzésben. Gondoltam megosztom veletek őszintén, kendőzetlenül hogy anyának lenni nehéz. 
Persze erre most azt mondjátok, hogy miért mire számítottam?! Öszintén már én sem tudom, de erre nem. 

Látod a sok videót, anyukák napi rendje a babákkal, akik édesen alszanak, vagy játszanak még anya full sminkbe vágja magát, teljes generál, vagy épp a lakást nyalja tisztára. Vagy csak a gyerek mindig jól el van, mosolyogva ébred, eszik játszik alszik. 
Jó igaz igaz, láttam már olyan videót hogy sokszor kelt anya éjjel. De valahogy a teljes arcápolád összejön reggel, még én néha arra sem emlékszem mikor fésülködtem 😮‍💨😁😂🤣😭

Arról nem is beszélve, hogy a lakás ugy néz ki mint ahol mindkét világháború egyszerre dúlt, mert hiába van itthon a férjem (home office 🙏) még így se halad a takarítás, pedig nagyon zavar és idegesít.

Viszont most már több mint fél órája alszik a babám a karomban, mehet az öbölbe, remélem reggelig alszik. Így megpróbálok én is aludni. Este 22:29 van, rég volt 3/4 4. 

Később még folytatom, ha nem is olvassa senki jól esik kiírni

Jó éjszakát mindenkinek drága anyukák minél több alvást puszi, Bethliz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése