2024. január 21., vasárnap

Napjaink,

A mai egy jobb nap volt, legalábbis az elmúlt pár naphoz képest. Végre nem kiabáltam, nem borultam ki. 

Baba is napközben jobban volt, aludt is délelőtt másfél órát, annyit nem bukott. Még kaka is volt kétszer egyedül. Felnőtt ember, hogy tud ennek örülni. 😂🤣 Délután azért már kezdtek romlani a dolgok nem aludt csak 20-40 perceket, ha letettem majdnem egyből fent volt. De ma nem kiabáltam. Könyörögtem, igen, kicsit szenvedtem is. De délután apa is tudott segíteni mikor nem bírtam kicsit átadtam sétáljanak. 

Sajnos délután este felé már nem tisztát bukott, pedig egész nap fél adagokat adtam többször, hátha jobb lesz. Volt sajnos rózsaszínes is bőven, itt már nyügösebb volt, nehezebben aludt el. 21:40 van nem rég tettem az ágyába, 9 elött nem sokkal aludt el. De mocorog, nem alszik jól, pedig már kapott egy kis fájdalomcsillapítót mert nagyon hasfájosan sírt. 

Remélem nem kelünk holnap korán, valamint hogy lesz értelme a gasztros dokinak. 

Apa nélkül nem is tudom hogy bírnánk. Az én férjem tényleg egy igazi álom apuka, aki amellett hogy imádja a kislányát, mindent is szívesen csinál vele, pelus, öltöztetés, játék, fürdetni csak közösen szoktuk.  Nem tudom mi lenne velünk nélküle, mert a háztartásban is segít és s kutyákat is ö látja el. Nagyon szerencsés vagyok, hogy ilyen férjem, tásram van mint ö. Mindenkinek ilyet kívánok. 

Persze vannak dolgai ami az agyamra megy, de jelenleg ö a legnagyobb támaszom.

Jó éjt mindenkinek, kitartást kismamák anyukák.

Bethliz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése